Emäntäsi ei tullut hakemaan sinua...
- - -
hayao-miyazaki.jpg

Yay, toinen postaus tänään! Olen Hayao Miyazaki - palvoja. Kaikki Ghiblin tuotanto on niin aww. ♥ Kun se Maameren Tarinat ilmesty [Gore Miyazaki alias Miyazaki Jr.] huomasi kyllä kuinka tuo tarinanluonti menee suvussa. Grafiikassa on kyllä parantamista verrattuna Miyazakin tuotantoon. Oisin ostanu yhen Hayao Miyazaki - taidekirjan traconista, mutta se perkele oli 38 euroo [vai 36, en muista]. Ja siinäpä olisi mennyt puolet rahoistani. Ylikin.
Että tilaan sen joskus myöhemmin... KYLLÄ MINÄ SEN SAAAAAN! >w< Sitten meinasin ostaa Totoro - lompakon, mutta sitten tajusin että ai pentele, mulla on kolme euroa liian vähän rahaa >___< eikä kukaan suostunu lainaamaan mulle. Ostan sen kyllä heti kun meen käymää Blippossa.

Tajutonta, leivoin tänään! Pätkiskakkua. Se oli ihan hyvää, oikeestaan tosi hyvää! Mutta nyt tunnen oloni yyperläskiksi. Vaikka söinkin sitä vaan ihan vähän.
Luin tossa äsken FMAn. En tiiä miks, mutta rakastan ihan vaan vaihteeks lukea jotain "hieman verisempää kuin Miyazakin tuotanto" XD loool~ Noeikun oikeesti, FMA on tosi hyvä.  //EDIT : Hiromu Arakawa osaa piirtää tosi hulluja kuvia! Niinku anatomian kannalta. Ja ilmeiden. Eikä huumoria oo liikaa, eikä liian vähääkään. Piristävää. ^^

Mulla on copicia sormessa o___o mustaa sellaista. Pitäs niitäkin ostaa lisää, khihi. No synttärilahjaks pyydän ja ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ MOI
Tässä nyt rupeen selittää teille mitä haluun lahjaks. Se meinaa sitä että tämä hyypiö menee nukkumaan. Oyasumi~ ♥